"A legtöbb, amit gyerekeinknek adhatunk: gyökerek és szárnyak" /Goethe/

Kiemelt bejegyzés

Szeretettel köszöntelek Dugonics suli oldalamon.

"Valahogy mindig félúton vagyok. Remélve, nem vagyok útban senkinek.  S míg "valahonnan" "bárhova" jutok, talpa...

2018. július 12., csütörtök

Szeretettel köszöntelek Dugonics suli oldalamon.


"Valahogy mindig félúton vagyok. Remélve, nem vagyok útban senkinek. 
S míg "valahonnan" "bárhova" jutok, talpam alá éles kövek görögnek. 
Valahogy mindig félúton vagyok. Úton a múltból talán a most felé. 
S ha elhiszem, szép jelenem élem, hegyek zúdulnak a két lábam elé. 
Valahogy mindig félúton vagyok. S néha félek, elfogy alólam az út. 
Olykor elfog az a furcsa érzés, hiába megyek - minden út körbefut. 

Valahogy mindig félúton vagyok. S azt mondják, az út a fontos, nem a cél. 
Vezet hitem eltökélt-magamban, s hogy minden lépés a csillagokig ér. 
Valahogy mindig félúton vagyok. Mint ki örökké utazni kényszerül.
 Csomagom könnyű, egy szív, s egy lélek. 
S próbálok úton maradni - emberül."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.