"A legtöbb, amit gyerekeinknek adhatunk: gyökerek és szárnyak" /Goethe/

Kiemelt bejegyzés

Szeretettel köszöntelek Dugonics suli oldalamon.

"Valahogy mindig félúton vagyok. Remélve, nem vagyok útban senkinek.  S míg "valahonnan" "bárhova" jutok, talpa...

2018. július 19., csütörtök

Szombaton is volt tanítás

Szombati és még délutáni tanítás is volt.
A Szombati napokon szüleink fél műszakban délelőtt dolgoztak, addig mi az iskolában voltunk. Így egykoron az iskolahét és a munkarend is  hat munkanapból állt.
Az órarendünk két műszakosra lett elkészítve, az egyik héten délelőttös a másik héten pedig délutános hét szerint kellett a táskánkba bepakolni a tanszereket.
Ha jól emlékszem a délutános héten  a tanítás 12 órakor kezdődött és 4 óránk volt.
Aki napközis volt az persze reggel ment mindennap, ha délutános volt akkor az ebéd előtt vagy után volt mindig játék az udvaron.
Én szerettem délutánra járni, mert nem kellett korán kelni és mert keresztmamámmal sokat lehettem a Kulich Gyula téren játszani.
Délutános héten hazafelé már sokszor volt szürkület vagy éppen hamar be is sötétedett, akkor volt mikor egymást kísérgettük haza.







Szombaton is volt tanítás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.